5=2+2
5=2+2
اس ام اس ( <-PostCategory-> )

بازمانی دیگر انداز؛ای که پندم میدهیکاین زمانم گوش بر چنگ است و دل درچنگ نیست

 

ادمي ساخته ي افکارخويش است فرداهمان خواهدشدكه امروزمي انديشيد

اس ام اس مثل فاتحه میمونه وقتی برای کسی میفرستی روحش شاد میشه

 

گرمرگ سزاباشداگه درددواباشدازاين بدتركجاباشدكه دوست ازدوست جداباشد.$

 

اگه روي زمين خيس راه رفتي ديدي كفشات خيس نشد بدون دل يكي فرش زيرپاته

 

لا اي همنشين دل،كه يارانت برفت از ياد/مرا روزي مباد آن دم كه بي يادتو بنشينم

 

بازمانی دیگر انداز؛ای که پندم میدهیکاین زمانم گوش بر چنگ است و دل درچنگ نیست

 

بخند ای عشق ای امید فردا که من خندیدنت را دوست دارم،به باغ خاطرم هر روز و هر شب،تو را تنهای تنها دوست دارم.

 

به نام دوگل بهشت يكى عشق وديگرىسرنوشت .تنهابراى توكه بهترينى

 

پيش هم بودن اگر ديروزها لطفی نداشت/ارزش ديروز را امروز باور می كنيم

 

تو اگر در تپش ابر،خدا را ديدي،همتي كن و بگو ماهي ها حوضشان بي اب است

 

توراگر چه زحال من خبری نیست/مرا‎ ‎ازعشق تو هرگز حذری نیست/

قسم به موج دریا که/جز فکر توام

فکر دگری نیست.

 

جوان پارو زنان بر سینه موجقلم می راندو جانش درقلم بودصدا سر داده مسکین در ره بادگرفتار دل و

بیمار غم بود ...

 

جوانی کردن ای دل شیوه جانانه بود اما؛جوانی هم پی جانان شد و باما جوانی کرد"

 

خوشبختی رادیروز به حراج گذاشتند ولی حیف که من زاده ی امروزم

 

دراین حضرت چو مشتاقان نیاز آرند؛نازآرندکه بااین درد اگر دربند در مانند؛در مانند"

 

درهمهمه حيرت وبي كسي،دستان تهي مانده ماراازدامان بلندنكاهت كوتاه مكن.

 

دلتنگي بدنيست، يادگاريست ازآنها كه دوستشان داريم ولي از ما دورند.

 

دوستى را كه چشم انتخاب كند چه بسا محبوب دل نشود، ولى آن را كه دل انتخاب كند بى گمان نور چشم خواهد شد.

 

روبه قبله مي نشينم خسته باحال عجيبي از ته دل مينويسم انته روحي ياحبيبي

 

زغم کسي اسيرم که خبرزمن ندارد عجب ازمحبت من که دراواثر ندارد غلط است هرکه گويد دل به دل راه دارد دل من زغصه خون شد دل او خبر ندارد .

 

زیباترین حکمت دوستی، به یاد هم بودن است، نه در کنار هم بودن......

 

. زندگی شوق رسیدن به همان فرداییست که نخواهد امد،تو نه در دیروزی و نه در فردایی!ظرف امروز پر از بودن توست،زندگی را دریاب...

 

زندگی حکمت اوست...چندبرگی را تو ورق خواهی زد؛مابقی راتقدیر...

 

صبح مرغ چمن با گل نوخواسته گفت:نازکم کن که دراین باغ بسی چون تو شکفتگل بخندید که از راست نرنجیم ولی:هیچ عاشق سخن سخت به معشوق نگفت

 

 

عاشق بودن را نه بر حسب شعار به حکم پروردگار خواهم آموخت.از آنگونه (......) رنگ عشق دانستم که خداوند را منبع عشق و تن پوش خانه خدارا رنگ عشق ديدم و فراموش نخواهم کرد دعای بزرگی که فرمود: خدايابه هرکس دوست میداری بچشان که عشق از دوست داشتن برتر است./.

 

 

غمگین و دل شکسته به راهت نشسته ام/ازآن شبی که خاطره ای بی نشان شدی/بامن سخن بگوکه منم آشنای تو/ای آشناکه بادل من هم زبان شدی/میبینمت که پشت تن بوته های یاس/پروانه خیال مرا آشنا شدی/وقتی نشست مهر نگاهت به جان من/چون عشق درخزان دلم جاودان شدی"

 

فکر بلبل همه آنست که گل شد یارش؛گل دراندیشه که چون عشوه کند در کارش"

 

گفتم: به گل زرد چرا مثل منی؟

افسرده ودل تنگ چرا رنگ منی؟

من عاشق آن گلم كه همبوي توبود!

توعاشق كیستی كه همرنگ منی.... 

 

گفتی که ز بهر مجلس افروختنیدرعشق چه لفظهاست اندوختنیای بی خبراز سوخته‎ ‎وسوختنیعشق آمدنی بود؛نه آموختنی

 

گلبرگ را ز سنبل مشکین نقاب کنیعنی که رخ بپوش جهانی خراب کن

 

گلهاي افتابگردون درروزهاي ابري بلا تكليفند مثل من در روزهاي بي تو

 

مثل این است که شب نمناک است//دیگران را هم غم هست به دل//غم من لیک//غمی غمناک است

 

من در اين خلوت خاموش سكوت

اگر از ياد تو يادى نكنم میشكنم....

 

من درد تو را زدست آسان ندهمدل بر نکنم زدوست؛تاجان ندهماز دوست به یادگار؛دردی دارمکان درد به صدهزار درمان ندهم

 

میگن. توالت آخرخطه... چه بخواي چه نخواي باید بكشی پایین.;-)

 

اتوانی یادیاران فخرنیست/روزقدرت ازرفیقان یادکردن همت است

 

هرگز درميان موجودات مخلوقي كه براي كبوتر شدن افريده شده كركس نميشود اين خصلت درميان هيج يك ازموجودات نيست به جز ادم (ويكتورهوگو)

 

هیچ بارانی ردپاي خوبان را ازكوچه خاطراتمان نخواهد شست...

 

يه ضرب المثل چينى مىگه:

&<>¥¿¤{¢€£%*¢®ς§~^¡|ς§

 

عبرت گرفتى!?

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در چهار شنبه 24 اسفند 1390برچسب:,ساعت 1:56 توسط صادق بلوچزهی |

مطالب پيشين
, ساعت 1:56" > اس ام اس
, ساعت 1:56" > اس ام اس
, ساعت 1:56" > اس ام اس
, ساعت 1:56" > اس ام اس
, ساعت 1:56" > اس ام اس
, ساعت 1:56" > اس ام اس
, ساعت 1:56" > اس ام اس
, ساعت 1:56" > اس ام اس
, ساعت 1:56" > اس ام اس